Contabil

INFORMAȚIE PROIECT:
În iulie 2024, Fundația Inotek a încheiat un acord de grant cu Ambasada Suediei, pentru implementarea proiectului Inotek4Cahul. Obiectivul general al Proiectului este de a îmbunătăți competențele digitale, de a sprijini afacerile locale și de a promova un ecosistem de inovare în regiunea de sud a Moldovei. Obiectivele specifice vizează creșterea creșterii industriei IT, permițând accesul la educația STEM și sprijinirea antreprenorilor.
Obiectivul general al acțiunii este de a valorifica și consolida potențialul economiei digitale și de a spori competitivitatea regională, afacerile și mediul său de investiții.
OBIECTIVE SPECIFICE ALE PROIECTULUI:
Încurajarea parteneriatelor pentru inovare și antreprenoriat între sectorul privat, sectorul public și instituțiile de învățământ din regiunea Cahul.
Promovarea tehnologiilor, rezolvarea problemelor și soluții creative în învățământ și creșterea atractivității subiectelor STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) pentru femei și bărbați, fete și băieți.
Facilitarea apariției întreprinderilor noi în sectoare inovatoare; să-și dezvolte capacitatea și pregătirea pentru investiții.
FUNCȚII DE BAZĂ:
Contabilul va fi responsabil asigurarea evidenței contabile și a cheltuielilor financiare din cadrul Fundației Inotek.
SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI SPECIFICE:
a) Asigura evidenta contabilă a cheltuielilor financiare ale Fundației:
- înregistrează plățile în lei conform extrasului de cont;
- operează plățile în numerar conform registrului de casa;
b) Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile și verifica corelarea acestora:
- operarea zilnică a operațiunilor financiar-bancare ale Fundației;
- pregătește rapoarte financiare pentru donatori/parteneri;
- îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate;
- păstrarea confidentialitatii informațiilor și a documentelor legate de Fundație;
Raportarea:
Contabilul va raporta Administratorului.
STUDII, EXPERIENȚĂ ȘI ABILITĂȚI:
Studii: Diplomă universitară în domeniul economic, finanțe și bănci, juridic;
Experiență: minimum 3 ani de experiență relevantă similară, de lucru în domeniul organizațiilor necomerciale;
Abilități lingvistice: abilități excelente de comunicare orală și scrisă. Fluent (citit, scris și conversație) în limba română și un nivel de bază/bun de limbă engleză. Cunoașterea limbii ruse este un avantaj;
Abilități PC: Competente Microsoft Office (Excel, Word și Outlook).
Altele:
- Cunoașterea programei 1C;
- Aptitudine de organizare și planificare;
- Capacitate eficientă de lucru cu diferite tipuri de comunități, diverse norme și modalități de comunicare.
LOCUL DE DESFĂȘURARE AL ACTIVITĂȚII:
Contabilul își va îndeplini atribuțiile de serviciu în mun. Cahul, Republica Moldova.
PROCEDURA DE APLICARE:
Candidații interesați trebuie să transmită CV-ul și scrisoarea de motivare, în limba română, până la data de 11 august 2024 la adresa de e-mail: inotek.cahul@gmail.com.
Subiectul e-mailului va include informația: Nume / Prenume / Contabil
***Doar candidații selectați vor fi contactați.