Ofițer de comunicare

Ofițer de comunicare

INFORMAȚII DESPRE PROIECT: 

În iulie 2024, Fundația INOTEK a încheiat un acord de grant cu Ambasada Suediei, pentru implementarea proiectului Inotek4Cahul. Obiectivul general al Proiectului este de a îmbunătăți competențele digitale, de a sprijini afacerile locale și de a promova un ecosistem de inovare în regiunea de sud a Moldovei. 

 

OBIECTIVE SPECIFICE ALE PROIECTULUI: 

  1. Încurajarea parteneriatelor pentru inovare și antreprenoriat între sectorul privat, sectorul public și instituțiile de învățământ din regiunea Cahul. 

  1. Promovarea tehnologiilor, rezolvarea problemelor și soluții creative în învățământ și creșterea atractivității subiectelor STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) pentru femei și bărbați, fete și băieți. 

  1. Facilitarea apariției întreprinderilor noi în sectoare inovatoare; să-și dezvolte capacitatea și pregătirea pentru investiții. 

 

SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI SPECIFICE: 

  • Elaborează Strategia şi Planul de comunicare ale organizației; 

  • Participă la elaborarea şi implementarea conceptelor campaniilor tematice per programe conform planului strategic al organizației; 

  • Elaborarea comunicatelor de presă, asigurarea elaborării articolelor (scrise/video) și publicarea acestora pe pagina web a organizației, pagina de Facebook, Instagram, LinkedIn, folosind toate tehnologiile informaționale disponibile; 

  • Coordonarea livrabile cu designerul grafic (conținut, sarcinile pentru vizualurile social media și livrabile tipografice); 

  • Coordonarea cu managerii de programe planul de activitate, scopurile, conceptele activităților pentru analiză și identificarea soluțiilor și propunerilor de comunicare; 

  • Implicarea activă și participarea la organizarea evenimentelor locale, regionale, naționale prin asigurarea vizibilității activităților de proiecte implementate (poze, materiale de PR, elemente de vizibilitate etc.), redactarea materialelor informative și de comunicare privind misiunea organizației (broșuri, pliante etc.); 

  • Participă la conceptualizarea și elaborarea materialelor de comunicare ale organizației; 

  • Stabilește şi menține relații cu ofițerii de presă/comunicatorii din structurile guvernamentale și neguvernamentale, atât la nivel național, cât și internațional; 

  • Stabilește şi menține directoriul reprezentanților mass media națională şi internațională, formatori de opinie/bloggeri, resurselor media ale organizațiilor de profil şi facilitează comunicarea acestora cu organizația; 

  • Monitorizarea acoperirii mediatice, a impactului și a numărului de audiență; 

  • Elaborarea rapoartelor periodice și la necesitate cu privire la tendințele mediatice și acoperirea primită, inclusiv la solicitare; 

  • Monitorizarea feedback-ului din domeniul comunicării interne și externe, inclusiv on-line, identificarea problemelor-cheie și oferirea îndrumărilor privind răspunsurile corespunzătoare; 

  • Reprezintă organizația la diverse activități publice/evenimente; 

 

STUDII, EXPERIENȚĂ ȘI ABILITĂȚI: 

  • Studii superioare complete în domenii relevante; 

  • Experiență de lucru în promovarea activităților unei organizații neguvernamentale și/sau în domeniul comunicării și mass-media; 

  • Cunoaștere în crearea conținutului media: foto, video, prelucrarea conținutului, montarea video-ului; 

  • Programe pentru design sau prelucrarea conținutului visual: canva, capcut, figma sau adobe *indesign, ilustrator, lightroom, photoshop va constitui un avantaj; 

  • Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă și engleză; 

  • Cunoaşterea calculatorului (MS Office, Outlook, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax) şi a echipamentului suplimentar (foto/video); 

  • Devotament faţă de organizaţie şi valorile acesteia; 

  • Responsabilitate, integritate, capacitate de muncă în echipă, flexibilitate și punctualitate; 

  • Capacitatea de a lucra în regim de urgenţă; 

 

LOCUL DE MUNCĂ: 

Ofițerul de comunicare își va îndeplini atribuțiile de serviciu în mun. Cahul, Republica Moldova.  

 

PROGRAM DE LUCRU 

Normă întreagă, 5 zile pe săptămână, 8 ore/zi, orele 9.00 – 18.00. 

 

PROCEDURA DE APLICARE: 

Candidații interesați sunt invitați să transmită CV-ul și scrisoarea de motivare, în limba română, până la data de 30 iunie 2025, ora 16:00 la adresa de e-mail: info@inotek.md.   

 Subiectul e-mailului va include informația: Nume/Prenume – Ofițer de comunicare 

 ***Doar candidații selectați vor fi contactați.