SPECIALIST(Ă) ÎN LOGISTICĂ ȘI IT

SPECIALIST(Ă) ÎN LOGISTICĂ ȘI IT

INFORMAȚII DESPRE PROIECT: 

În iulie 2024, Fundația INOTEK a încheiat un acord de grant cu Ambasada Suediei, pentru implementarea proiectului Inotek4Cahul. Obiectivul general al Proiectului este de a îmbunătăți competențele digitale, de a sprijini afacerile locale și de a promova un ecosistem de inovare în regiunea de sud a Moldovei. 

 

OBIECTIVE SPECIFICE ALE PROIECTULUI: 

  1. Încurajarea parteneriatelor pentru inovare și antreprenoriat între sectorul privat, sectorul public și instituțiile de învățământ din regiunea Cahul. 

  1. Promovarea tehnologiilor, rezolvarea problemelor și soluții creative în învățământ și creșterea atractivității subiectelor STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) pentru femei și bărbați, fete și băieți. 

  1. Facilitarea apariției întreprinderilor noi în sectoare inovatoare; să-și dezvolte capacitatea și pregătirea pentru investiții. 

 

SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI SPECIFICE: 

  1. Logistică: 

  • Organizarea și inventarierea echipamentelor pentru programele de robotică și IT; 

  • Coordonarea primirii, depozitării și distribuției echipamentelor tehnologice și a consumabilelor; 

  • Pregătirea și amenajarea echipamentelor pentru evenimente, concursuri și workshop-uri interne și externe; 

  • Monitorizarea stării echipamentelor și obiectelor de valoare din centru, inclusiv propunerea de reparații sau înlocuiri; 

  • Asigurarea aprovizionării cu materiale necesare pentru desfășurarea activităților zilnice; 

  • Supravegherea echipamentelor din spațiile de lucru, sălilor de instruire pentru a menține un mediu sigur și organizat; 

  1. IT/Suport tehnic: 

  • Instalarea, configurarea și întreținerea calculatoarelor, laptopurilor, imprimantelor; 

  • Suport tehnic pentru angajați, mentori, inclusiv depanarea hardware și software; 

  • Administrarea și întreținerea rețelei IT a Centrului, inclusiv Wi-Fi, servere locale și acces la aplicațiile online; 

  • Supravegherea securității informațiilor, implementarea backup-urilor regulate și protecția datelor; 

  • Configurarea și întreținerea echipamentelor pentru evenimente și workshop-uri (proiectoare, table interactive, tablete, etc.); 

  • Informarea utilizatorilor în utilizarea corectă a echipamentelor și aplicațiilor IT; 

 

STUDII ȘI CERINȚE: 

  • Studii superioare finalizate sau în curs în domeniul logistică, IT, inginerie sau domenii conexe; 

  • Experiență relevantă (minim 1) în logistică și/sau administrare IT; 

  • Cunoștințe de operare PC, aplicații Office; 

  • Competențe tehnice în administrarea rețelelor, hardware și software; 

  • Abilități de analiză, planificare și rezolvare a problemelor; 

  • Cunoștințe de limba engleză (nivel mediu/avansat); 

  • Capacitate de comunicare și colaborare în echipă. 

 

BENEFICII OFERITE: 

  • Acces la traininguri, conferințe și resurse educaționale; 

  • Oportunitatea de dezvoltare profesională în cadrul rețelei Inotek și a proiectelor internaționale; 

  • Flexibilitate și deschidere către inițiative proprii. 

 

LOCUL DE MUNCĂ: 

Specialist(ă) în logistică și IT își va îndeplini atribuțiile de serviciu în mun. Cahul, Republica Moldova.  

 

PROGRAM DE LUCRU 

Normă întreagă, 5 zile pe săptămână (Luni-Vineri), 8 ore/zi, orele 9.00 – 18.00.  

 

PROCEDURA DE APLICARE: 

Termen limită: 15 septembrie 2025, ora 14:00

Termenul extins de depunere a ofertelor este: 23 septembrie 2025, ora 16:00.

Termenul extins de depunere a ofertelor în perioada: 07 octombrie - 18 octombrie 2025, ora 16:00.

Candidații interesați sunt invitați să transmită CV-ul și scrisoarea de motivare, în limba română, la adresa de e-mail: info@inotek.md.

Subiectul e-mailului va include informația: Nume/PrenumeSpecialist(ă) în logistică și IT 

 

***Doar candidații selectați vor fi contactați.