Achiziționarea serviciilor de Design Grafic

Achiziționarea serviciilor de Design Grafic

INFORMAȚII DESPRE PROIECT: 

În iulie 2024, Fundația INOTEK a încheiat un acord de grant cu Ambasada Suediei, pentru implementarea proiectului Inotek4Cahul. Obiectivul general al Proiectului este de a îmbunătăți competențele digitale, de a sprijini afacerile locale și de a promova un ecosistem de inovare în regiunea de sud a Moldovei. 

 

OBIECTIVE SPECIFICE ALE PROIECTULUI: 

  1. Încurajarea parteneriatelor pentru inovare și antreprenoriat între sectorul privat, sectorul public și instituțiile de învățământ din regiunea Cahul. 

  1. Promovarea tehnologiilor, rezolvarea problemelor și soluții creative în învățământ și creșterea atractivității subiectelor STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) pentru femei și bărbați, fete și băieți. 

  1. Facilitarea apariției întreprinderilor noi în sectoare inovatoare; să-și dezvolte capacitatea și pregătirea pentru investiții. 

 

SCOP 

Semnarea unui contract de lungă durată pentru producerea materialelor de vizibilitate și comunicare. 

  

OFERTELE VOR INCLUDE URMĂTOARELE DOCUMENTE: 

Pentru persoane fizice: 

  • CV-ul actualizat; 

  • Scrisoare de motivare în care se va descrie expertiza și experiența relevantă; 

  • Portofoliul lucrărilor din ultimii 2 ani care au fost produse de designer; 

  • Oferta de preț conform specificațiilor tehnice indicate în Tabelul 1. În ofertă prețurile vor fi indicate cu TVA 0%; 

  • Alte documente relevante, la discreția aplicantului. 

  

Pentru persoane juridice: 

  • Extrasul din registrul de stat al persoanelor juridice; 

  • Scrisoare de intenție în care se va descrie expertiza și experiența relevantă; 

  • Portofoliul lucrărilor din ultimii 2 ani care au fost produse de designeri și ilustratorii care lucrează pentru companie; 

  • CV-urile membrilor echipei desemnate pentru proiect, cu evidențierea calificărilor și experienței (minim o persoană); 

  • Oferta de preț conform specificațiilor tehnice indicate în Tabelul 1. În ofertă prețurile vor fi indicate cu TVA 0%; 

  • Alte documente relevante, la discreția aplicantului. 

 

CRITERIILE DE EVALUARE A OFERTELOR: 

Evaluarea ofertelor se va face după următoarele criterii de evaluare: 

  1. Experiența și disponibilitatea companiei sau persoanei fizice pentru realizarea obiectivelor prezentei achiziții; 

  1. Oferta de preț (Oferta prezentată în MDL, cu TVA 0%). 

 

PROCEDURA DE APLICARE: 

Termen limită: 30 iunie 2025, ora locală 16:00.

Termenul extins de depunere a ofertelor este: 07 iulie 2025, ora locală 16:00.

Companiile și/sau persoanele interesate sunt invitate să transmită dosarele, în limba română, la adresa de e-mail: info@inotek.md.   

Subiectul e-mailului va include informația: Ofertă de preț pentru servicii de design grafic 

 ***Doar candidații selectați vor fi contactați.