CONCURS de selectare a unei companii de catering pentru activitățile derulate pe parcursul anului 2025

CONCURS  de selectare a unei companii de catering pentru activitățile derulate pe parcursul anului 2025

Despre Fundaţia Inotek: 

Fundația Inotek își propune să promoveze economia digitală în sudul Moldovei prin stimularea inovației și antreprenoriatului prin parteneriate între sectorul privat, instituții publice și organisme educaționale. De asemenea, promovează tehnologia, soluționarea creativă a problemelor și educația STEM, sprijinind în același timp înființarea și creșterea start-up-urilor, îmbunătățindu-le capacitățile și pregătindu-le pentru investiții. Inotek sprijină în mod activ educația STEM, promovând un mediu incluziv în care indivizii din toate mediile socio-economice pot dobândi abilități digitale și pot accesa diverse oportunități de învățare. Această viziune urmărește să reducă decalajul dintre cererea de pe piața muncii și competențele forței de muncă, încurajând și fetele și femeile să îmbrățișeze o carieră IT. Sprijinind antreprenorii prin furnizarea de resurse, mentorat și oportunități de creare de rețele, Inotek urmărește să stimuleze investițiile, să creeze locuri de muncă și să contribuie la prosperitatea economică în regiunea de sud a Moldovei.  

 

Cadrul general 

Fundaţia Inotek este o organizaţie necomercială, non-profit, constituită în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova (înregistrată de Agenția Servicii Publice la data de 22 noiembrie 2023). 

 

Scopul

Scopul acestui concurs este de a identifica, iar ulterior de a contracta o companie care va oferi servicii de alimentare, tip „catering”, în cadrul evenimentelor desfășurate în Centrul Inotek, mun. Cahul, str. Piața Independenței nr. 1,  din 22 mai 2024, pentru activitățile derulate pe parcursul anului 2025. 

 

Caiet de sarcini: 

Compania selectată va oferi următoarele servicii conform tabelului (rugăm să folosiți acest tabel pentru propunerea financiară). 

Notă: Vă rugăm să indicați prețurile fără TVA, deoarece aceste produse/servicii sunt scutite de TVA cu drept de deducere. 

Denumire 

Număr unități 

Preț unitate,

TVA cota zero 

Preț total, 

TVA cota zero 

Ceai negru (set 100 bucăți) 

1 

 

 

Ceai verde (set 100 bucăți) 

1 

 

 

Cafea boabe, 1000g 

1 

 

 

Zahar în plic 

100 

 

 

Apă plată (sticle de 0.5l) 

100 

 

 

Plăcintă cu brânză, kg 

10 

 

 

Plăcintă cu vișină, kg 

10 

 

 

Muffin 

100 

 

 

Croissant 

100 

 

 

Prânz (1 lunch-box, care include felul I (zeamă/supă), felul II (porție de mâncare fierbinte obligatoriu cu carne), salată și pâine/per persoană) 

100 

 

 

 

Aspecte organizaționale: 

Compania selectată va activa în strânsă colaborare cu persoana delegată din partea  Fundației, pentru coordonarea aspectelor logistice. 

Fundația își rezervă dreptul de a renunța la unele categorii de produse/servicii incluse în cererea de ofertă. 

 

Criterii de eligibilitate: 

  • companie care prestează servicii de alimentație publică și deține autorizațiile și certificatele relevante; 
  • servicii de livrare; 
  • disponibilitatea echipamentului pentru transportarea și păstrarea bucatelor în condiții corespunzătoare (ambalaj, temperatură, etc.); 

 

Criterii de selectare: 

  • varietatea și componența meniului propus; 
  • preț competitiv, respectarea raportului preț-calitate; 
  • experiență în domeniu. 

 

Dosarul de aplicare va include în mod obligatoriu: 

  • Descriere scurtă a companiei, portofoliul, inclusiv descrierea dacă compania întrunește cerințele menționate în criteriile de eligibilitate; 
  • Oferta financiară, conform tabelului de mai sus, inclusiv meniul detaliat; 
  • Copia certificatului de înregistrare.  

 

Cerințe față de oferta financiară:  

Companiile vor prezenta oferta financiară detaliată, în valuta naţională, cu indicarea prețului pentru 

fiecare unitate și total, fără TVA, deoarece aceste produse/servicii sunt scutite de TVA cu drept de deducere. 

Termen limită: 28 ianuarie 2025, ora locală 16:00.

Termenul extins de depunere a ofertelor comerciale este: 7 februarie 2025, ora locală 16:00.

*Ofertele incomplete sau depuse după termen nu vor fi examinate. 

Oferta comercială cu menţiunea – Catering - se va expedia prin poșta electronică la adresa de e-mail info@inotek.md în cc inotek.cahul@gmail.com sau se va depune personal la sediul Fundației: str. Piața Independenței nr. 1, mun. Cahul. 

Pentru întrebări și clarificări vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail info@inotek.md sau la numărul de telefon 079931092