RFQ#ATIC-INOTEK-2025-001: Furnizarea de mobilier pentru Centrul Multifuncțional de Inovare TIC „INOTEK” din Cahul – 4 (patru) LOTURI

RFQ#ATIC-INOTEK-2025-001: Furnizarea de mobilier pentru Centrul Multifuncțional de Inovare TIC „INOTEK” din Cahul – 4 (patru) LOTURI

Pentru:

Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC (ATIC) Fundația INOTEK

Finanțat de:

UE printr-un acord delegat cu Suedia, Fondul American pentru Întreprinderi Ucraina-Moldova (UMAEF), Fundația INOTEK

Emis de:

Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC (ATIC)

Data emiterii:

10 martie 2025

Termen limită pentru depunerea ofertelor:

21 martie 2025, ora 18:00, ora Chișinăului

Termen extins

25 Martie

Termen extins

28 martie 2025, ora 18:00 (ora Chișinăului)

Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC (ATIC), în parteneriat cu Fundația INOTEK, invită furnizorii oficiali, eligibili și responsabili, să producă și/sau să furnizeze mobilier pentru viitorul Centru Multifuncțional de Inovare TIC „INOTEK” din Cahul, conform Specificațiilor Tehnice - Secția 3 și Anexei 1 – Detailed furniture design și tuturor detaliilor din această Cerere de Ofertă (RFQ).

Achiziția este gestionată în cadrul mai multor proiecte din inițiativa EU4Moldova: Startup City Cahul și UMAEF, implementate de ATIC, în parteneriat cu Fundația INOTEK.

Bunurile necesare pentru viitorul Centru Multifuncțional de Inovare TIC „INOTEK” din Cahul sunt grupate în 4 LOTURI, în funcție de tipul produselor și cerințele de livrare, după cum urmează:

 

Item TIPUL DE PRODUSE
LOT 1 - Lot de scaune pentru birou, cafenea, lounge și Bean Bags
1 Scaun pentru sala de conferințe „Tip S1”
2 Scaune pentru birou „Tip S2”
3 Scaune pentru cafenea „Tip S3”
4 Scaune pentru cafenea bar „Tip S4”
5 Scaun-fotoliu „Tip S6”
6 Scaune Bean Bags „Tip S5”
LOT 2 - Lot de bucătării, tejghele, recepție, baruri, dulapuri, garderobă și seturi de colț
1 Mobilă recepție (Poziția 1)
2 Set: Mobilă bucătărie + tejghea + bar pentru: parter, etajul 1 (Poziția 2)
3 Mobilă bucătărie etajul 2 (Poziția 2/1)
4 Set: Mobilă colțar (tejghea + bar) pentru: parter, etajul 1 și etajul 2 (Poziția 3)
5 Dulap cu compartimente deschise și compartimente cu încuietoare (Dulap 1)
6 Dulap la parter (Dulap 2)
7 Dulap la etajul 1 (Dulap 3)
LOT 3 - Lot de birouri, mese de cafenea, măsuțe de cafea și casetiere
1 Mese oficii (Tip 1)
2 Masă pentru cafenea (Tip 2)
3 Măsuță de cafea (Tip 4)
4 Casetiere (Rollbox)
LOT 4 - Lot de canapele
1 Canapea recepție
2 Canapea lounge (Tip S7)

Cotele sunt permise pe fiecare LOT.

La formularea ofertelor, companiile interesate trebuie să urmeze protocolul de depunere și să fie ghidate de lista documentelor obligatorii solicitate în cadrul RFQ, inclusiv FORMULARUL A-E și FORMULARUL F.

Proiectele trebuie depuse în fișiere separate în format pdf corespunzătoare următoarelor:

1) Proiectul tehnic: Formularele A-E și alte documente obligatorii solicitate de documentele de achiziție. Pot exista unul sau mai multe fișiere PDF cu denumiri corespunzătoare.
2) Proiectul financiar: Formularul F – trebuie să fie protejat cu parolă. ATIC va solicita parola dacă oferta este considerată eligibilă și tehnic conformă.

Orice depunere a ofertei financiare care nu este protejată cu parolă va fi descalificată. De asemenea, orice depunere a ofertei financiare împreună cu parola va fi descalificată. Ofertele primite după termenul limită specificat (data și ora) vor fi considerate târzii și NU vor fi evaluate de ATIC.

Doar depunerea electronică este acceptată. Singura metodă de depunere acceptabilă este depunerea electronică prin e-mail:
la: csirbu@ict.md – Cristina Sirbu, Specialist Achiziții ATIC.
cc: achirita@ict.md – Ana Chirița, Director Proiecte Strategice ATIC
cc: nmocanu@inotek.md – Nicolae Mocanu, Administrator Fundația INOTEK

Persoane de contact:
la: icorbu@ict.md – Ion Corbu, Manager Tehnic ATIC
cc: csirbu@ict.md – Cristina Sirbu, Specialist Achiziții ATIC